thank you for your reply aKnick,
For the photos, I saw the problem but I can not correct
for the landing gear I have already shifted the hole by 7 millimeters as on the previous posts
not against, I did not move the fixing of the spring...
for the reinforcement, I did not know quite how to do it,
I make do as you said. do you think that will be enough?
many thanks !!!
Looks Good! After you upload the photo, there is a little tab that says insert photo as a "thumbnail" or "Full Image" I choose Thumbnail. Sometimes the web page needs to be refreshed before adding photos in a reply, otherwise It will fail.
A large amount of the empennage twisting is resolved by just the covering. If you look back to find how I did it, it's still holding up for me. I think there are many ways to achieve the same result. I played around with mine quite a bit and added braces to eliminate the twisting. It wasn't very methodical other than trial and error. Just keep in mind that the plane can use the added weight in the tail so there is no need to use sparingly. I even considered at a later date adding a baggage compartment in the tail. If you did this, you can put the batteries back there. With my batteries forward - I have about 6oz of ballast in the tail.
Hope that helps
Google Translation for English to Francaise:
Ça a l’air bien! Après avoir téléchargé la photo, il ya un petit onglet qui dit insérer la photo comme une « vignette » ou « Image complète » Je choisis Thumbnail. Parfois, la page Web doit être actualisée avant d’ajouter des photos dans une réponse, sinon elle échouera.
Une grande partie de la torsion empennage est résolu par seulement la couverture. Si tu regardes en arrière pour trouver comment je l’ai fait, ça me tient toujours. Je pense qu’il existe de nombreuses façons d’obtenir le même résultat. J’ai joué avec le mien un peu et a ajouté des broches pour éliminer la torsion. Ce n’était pas très méthodique autre que les essais et erreurs. Il suffit de garder à l’esprit que l’avion peut utiliser le poids supplémentaire dans la queue de sorte qu’il n’est pas nécessaire d’utiliser avec parcimonie. J’ai même envisagé à une date ultérieure d’ajouter une soute à bagages dans la queue. Si vous avez fait cela, vous pouvez mettre les batteries là-bas. Avec mes batteries vers l’avant - j’ai environ 6 oz de ballast dans la queue.
L’espoir qui aide